Aj

Idag provade vi stranden. Det var JÄTTEHÖGA vågor och röd flagg uppe. Efter att ha nästan drunknat när vi bara skulle känna på vattnet mellan tårna (Givetvis var det då den största av vågor svepte in) och prinsessan vägrat gå i sanden alls för det var läskigt och varmt för små fötter packade vi ihop och åkte hem nästan direkt.
Vi ska nog hålla oss till poolen ändå...
jag hann givetvis bränna mig rejält, köpte nån skitsolkräm här nere då jag lyckats glömma 50+krämen hemma.
Den var rena frityroljan visade sig, prinsen är oxå röd men han har vi haft både solkräm och tröja på under de soligast timmarna men lite kräftvarning är det. Jag är rödare än jultomten!!! Det blir bra med en utflyktsdag i morgon. Prinsessan har ju sin sovtid lagom till soltimmarna så hon klarade sig galant, hon är för övrigt feberfri idag och en mycket fartigare tjej.
Ikväll är det barbequefest nere på hotellets restaurang som vi ska gå på. Lite skönt att bara vara "hemma" en kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0